شهرقدس| حمایت جدی تر از کودکان کار و خیابان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس از تعامل و هماهنگی با شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی در راستای درج شعارهای تبلیغاتی کمپین حمایت  از کودکان کار و خیابان در سطح شهرستان خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در راستای ترویج حمایت از کودکان کار و خیابان بهزیستی شهرستان قدس با اداره فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرستان قدس تعاملاتی در این خصوص صورت پذیرفت.

پروین یاری زاده در این خصوص بیان داشت: پیرو دستور معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران در خصوص هماهنگی و مکاتبه مراکز اورژانس اجتماعی با شهرداری در راستای درج شعار تبلیغاتی کمپین حمایت از کودکان کار و خیابان بر روی استندهای کنار خیابان، بیلبوردها و تابلوها تا شب عید و در خصوص تامین خواسته مذکور با شهرداری مکاتبه نموده و در راستای هم افزایی و همچنین حمایت از حقوق کودکان کار و خیابان موفق به درج شعارهای تبلیغاتی کمپین حمایت از کودکان کار و خیابان بر روی استند ها و بیلبوردها در نقاط مختلف شهر شده است.

این مسئول افزود:با توجه به آگاهسازی های صورت گرفته ، شهروندان و مسئولین همکاری بسیار خوبی داشته بگونه ای که در مدت بازه زمانی دو هفته ای تعداد ۵ کودک کار و خیابان به این مرکز اورژانس اجتماعی ارجاع شده که یک مورد به علت نبود سرپرست موثر از طریق حکم قضایی در مراکز نگهداری بهزیستی ساماندهی شده و مابقی پرونده ها در دست اقدام در راستای توانمند سازی می باشد.

رئیس اداره بهزیستی قدس در پایان گفت: امید آن داریم تا با ارتقا سطح آگاهی مردم و مداخلات تخصصی اورژانس اجتماعی این اداره بتوانیم گام های شایسته ای در این خصوص برداریم.

کد خبر 32975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد