۴۵۲ مددجوی بهزیستی قزوین تسهیلات اشتغال دریافت کردند

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ۴۵۲ مددجوی بهزیستی در این استان از ابتدای امسال تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال برای مددجویان بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: برای تسهیلات اشتغال برای امسال ۲۶۳ میلیارد ریال اعتبارات کشوری تخصیص داده شده که از این اعتبارات ۲۵۴میلیارد ریال در استان قزوین تاکنون تخصیص یافته است.
وی افزود: از میزان تخصیص یافته تا به امروز۲۲۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال پرداخت شده که امیدواریم با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال این میزان افزایش یابد.
این مسوول گفت: میزان پرداخت تسهیلات اشتغال در استان قزوین نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد افزایش یافته که امیدواریم این مهم باعث افزایش اشتغال در بین مددجویان بهزیستی باشد.
وارثی اضافه کرد: بنابراین تا به امروز ۴۵۲ مددجوی بهزیستی در استان قزوین تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند.
مدیر کل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اینکه میزان درصد پرداخت این تسهیلات در استان قزوین ۹۰ درصد است، اظهار داشت: امیدواریم با توجه به هماهنگی به وجود آمده با بانک های عامل بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت تسهیلات اشتغال را به صورت ۱۰۰ درصدی محقق کنیم.
وی گفت: اداره کل بهزیستی استان قزوین در سال ۹۹ باید برای ۷۱۰ مددجوی این نهاد شغل ایجاد کند که  این مهم نیز بصورت ۱۰۰ درصد محقق شده است .

کد خبر 32825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد