بیش از ۱۰۰  تبلت بین فرزندان تحت پوشش بهزیستی توزیع شد

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از توزیع 103 دستگاه تبلت در بین فرزندان امداد بگیر 12 تا 18 سال تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی گفت : از سری حمایت های جانبی بهزیستی که با همکاری بنیاد مستضعفان صورت گرفته است اختصاص 127 دستگاه تبلت به فرزندان امداد بگیر  در مقطع اول و دوم دبیرستان  است که ازاین تعداد 103 دستگاه توزیع و ۲۴ دستگاه دیگر در حال توزیع است .

وی خاطرنشان کرد: : این اقدام  بهزیستی با حفظ کرامت انسانی در راستای توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی صورت گرفته است.

وی اظهارداشت : فرزندان بهزیستی آینده‌سازان جامعه هستند و تحصیل یکی از ارکان توانمند سازی آنهاست  ورشد آموزشی موجب خواهد شد که این افراددر آینده  امدادرسان و کمک حال دیگران شوند.

محمدی همکاری مومنانه بین بخش‌های مختلف کشور مشتمل بر سازمان بهزیستی کشور به عنوان یک دستگاه دولتی، بنیاد مستضعفان به عنوان نهادی حاکمیتی و رایتل به عنوان نهاد عمومی و غیردولتی(ارایٔه سیم‌کارت رایگان برای دسترسی به فضای اینترنت) را در اجرای این کار مهم دانست .

وی گفت :مجموعه دیجی‌کالا به عنوان استارت‌آپ بدون هزینه توزیع هوشمند تبلت‌ها را در اقصی نقاط کشور به عهده گرفت و خوشبختانه هیچ یک از دانش اموزان بصورت رودررو با بهزیستی تبلت دریافت نکرده  و مثل یک شهروند عادی در قالب پلتفرم دیجی‌کالا این دیوایس به آنها به صورت شفاف و شایسته ارایٔه شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: از آنجائیکه یکی از سیاست های بهزیستی مراقبت از فرزندان در درون خانواده است ، به منظور تقویت و گسترش خدمات به این فرزندان شیوه های مختلفی نظیر حمایت های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی از خانواده ها در دستور کار قرار دارد .
محمدی افزود : در حال حاضر  50  کودک بی سرپرست و بد سرپرست در 5 مرکز بهزیستی نگهداری می شوند  و  250  فرزند به صورت امداد بگیر و با دریافت مبلغ 6 میلیون و 500 هزار ریال   بصورت  ماهیانه در خانواده مورد حمایت بهزیستی  نگهداری می شوند .

وی به همکاری یونیسف و دفتر امور کودکان و نوجوانان کشور در تهیه و توزیع اقلام بهداشتی ، فرهنگی به کلیه امداد بگیران تحت پوشش بهزیستی استان زنجان اشاره کرد و افزود : بسته های بهداشتی و بسته های فرهنگی بین امداد بگیران  توزیع  شده است .

کد خبر 32377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد