کسوت مددکاری برازنده ی کلیه همکاران بهزیستی است

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی، در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز مددکار، مددکاری را کسوتی مقدس و شایسته کلیه کارکنان بهزیستی دانست.

فرگل صحاف در این پیام ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع)، اهتمام مددکاران پرتلاش و مشتاق اداره کل بهزیستی استان  را ستودنی توصیف نمود و حفظ کرامت و شأن والای انسانی جامعه هدف را از نکات مهمی دانست که در این فعالیت همواره باید مد نظر مددکاران قرار گیرد.

متن پیام مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی به شرح ذیل می باشد :

مددکاران محترم  
مددکاری ترسیم چهره حقیقی و تجسم رسالت نهایی بهزیستی است و انتخاب  سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) به عنوان روز مددکار نشان از جایگاه والای مددکاری و نقش  بی بدیل  این انسانهای وارسته دارد.مددکاران، این زنان و مردان آزاده که در راه بهتر ساختن زندگی دیگران و کاستن آسیب از اجتماع می کوشند، همواره در تلاشند تا باری از دوش خسته نیازمندان و معلولان بردارند.
اهتمام مددکاران پرتلاش و مشتاق اداره کل بهزیستی استان جهت تقویت امید به زندگی با عزت و پر برکت و روحیه سرزندگی و نشاط در مددجویان، تامین نیاز های اساسی آنان و توانمندسازی اقشار تحت پوشش  با حفظ کرامت و شأن والای انسانی جامعه هدف، امری در خور توجه و ستودنی می باشد.
با عنایت به شیوع بیماری کووید 19 و عدم امکان برگزاری مراسم تجلیل، اینجانب بر خود لازم می دانم ؛ با اهدای لوح سپاس ضمن تبریک این روز خدمت جنابعالی / سرکار عالی، از مساعی بی وقفه شما در راستای رشد و تعالی جامعه هدف این اداره کل قدردانی نمایم.
امیدوارم در پرتو پرفروغ رفتار و  گفتار حضرت امیر المومنین (ع) و با پیروی از منش و سیره آن امام بزرگوارهمواره در خدمت به نیازمندان موفق و موید باشید.

دکتر  فرگل صحاف
مدیر کل  بهزیستی استان آذربایجان شرقی

کد خبر 32289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد