باید در تمام برنامه‌های بهزیستی، یک پیوست عدالت داشته باشیم

اولین جلسه شورای معاونین با حضور سرپرست بهزیستی خراسان رضوی با محور عدالت برای مددجویان و کارکنان بهزیستی، ارتقای منزلت مددجویان و احیای جایگاه بهزیستی، برگزار گردید.

به گفته‌ی دبیر شورای معاونین بهزیستی خراسان رضوی، دکتر مسعود فیروزی در این جلسه بر تفکر سازمانی و نگاه سیستمی در بین کارکنان بهزیستی تأکید کرد.

وی توجه به عدالت در فعالیت‌های بهزیستی به عنوان هدف اصلی در توانمندسازی و استقلال‌سازی جامعه‌ی هدف سازمان را از کلیدی‌ترین اهداف خود در دوران مدیریت بهزیستی استان ذکر کرد.

فیروزی گفت: در نظر دارم برای ارتقای منزلت بهزیستی و ارتقای منزلت مددجویان، تمام تلاشم را بکار بگیرم.

وی ادامه داد: همچنین کوشش برای احیای جایگاه سازمان بهزیستی در میان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی، یکی از اهداف بلند مدت خواهدبود.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی، اصول مبنایی مدیریت خود را "مانیفست راهبرد فعال" نامید و گفت: تفکر سازمانی و نگاه سیستمی که فرد در آن خود را مستحیل در اهداف سازمان می‌داند و موفقیت سیستم را موفقیت خود تلقی می‌کند باید در بهزیستی استان، مستحکم و فراگیر شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین بر آن هستیم که در برقراری خدمات برای مددجویان و نیز جایگاه آنها در جامعه و از سوی دیگر، نگاه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای اجتماعی به توانخواهان، عدالت را محور اصلی حرکت خود قرار دهیم و برای تمام برنامه‌ها و سیاست‌ها، یک پیوست عدالت داشته باشیم.

کد خبر 32105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد