آمل ׀ بیش از ۷۰ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان بهزیستی شهرستان آمل در سال ۹۹ پرداخت شد

کبری اسفندیاریان از پرداخت بیش از ۷۰ میلیارد ریال وام اشتغال به ۱۶۰ مددجو جامعه هدف بهزیستی شهرستان آمل در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل، اسفندیاریان با بیان اینکه بیش از ۷۰ میلیارد ریال وام اشتغال به جامعه هدف در سال ۹۹ پرداخت شده است گفت: تسهیلات دریافت شده در حوزه های تولیدی، خدماتی، دامپروری، صنایع دستی و ... می باشد.

وی هدف از پرداخت این تسهیلات را کمک به ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان آمل عنوان نمود و اظهار داشت: کارفرمایان در ازای جذب نیرو از جامعه هدف بهزیستی می توانند از تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای هر نفر استفاده کنند و همچنین مددجویان کارآفرین نیز در حدود ۵۰۰  میلیون ریال تسهیلات اشتغال دریافت نمایند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل  خاطر نشان کرد:  افراد دارای معلولیت قادر بکار، زنان سرپرست خانوار و مدد جویان بهبود یافته که دارای پروانه فعالیت هستند می توانند از تسهیلات کم بهره  (۴ درصد) برخوردار شوند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل تصریح کرد: این نهاد حمایتی همواره سعی دارد، شرایطی برای مددجویان فراهم کند که با دریافت وام اشتغال بتوانند به خودکفایی و استقال مالی دست یابند و  زمینه کارآفرینی سایر اعضای خانواده مددجو را  نیز فراهم نمایند.

کد خبر 32038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد