حمایت از مددجویان بهزیستی استان تهران

 سه میلیارد و دویست و بیست میلیون تومان بُن کارت خرید مواد غذایی بین ۲۳۰۰ خانواده مددجوی سازمان بهزیستی توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از  تهران رسانه، موسسه خیریه نیک گامان جمشید از اعضای حقوقی فعال مجمع خیرین کشور با هماهنگی بهزیستی کشور، اداره کل بهزیستی استان تهران و اداره بهزیستی شهر تهران و ۷ شهرستان دیگر بر مبنای اولویت بندی مددجویان بهزیستی استان تهران در این ۸ شهرستان، با هماهنگی و همراهی دلسوزانه‌ی مدیران و کارکنان بهزیستی، از شنبه مورخ ۱۰ بهمن ماه در محل ادارات بهزیستی ۸ شهرستان توزیع بن کارت ها را آغاز و تا ۱۷ بهمن‌ماه به اتمام خواهد رسانید.

امید است این اقدام اندکی از تبعات اقتصادی ناشی از کرونا را با تهیه‌ی اقلام غذایی و بهداشتی مورد نیاز اقشار آسیب پذیر بکاهد.

در این طرح در کنار هر بن کارت به ارزش "یک میلیون و چهار صد هزار تومان" یک بسته ۱۰ عددی ماسک سه لایه، در مجموع ۲۳۰۰۰ ماسک، که با مشارکت و تسهیل‌گری ارزشمند سرکار خانم دکتر کاوه از اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین کشور تهیه و در اختیار خیریه نیک گامان قرار داده شده بود به هر خانواده اهدا شد.

گفتنی است دکتر اشکان تقی پور مدیر عامل و رییس هیئت مدیره موسسه خیریه نیک گامان و سرکار خانم دکتر مهرنوش کاوه مدیر عامل موسسه خیریه امید فردا از اعضای هیئت مدیره‌ی مجمع خیرین کشور هستند.

کد خبر 30752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد