ملارد|توزیع 140 بن کارت خرید کالا بین مددجویان 

همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر تعداد 140 عدد بن خرید کالا برای مددجویان دارای معلولیت تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان ملارد به همت موسسه خیریه نیک گامان جمشید توزیع گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه موسسه خیریه نیک گامان جمشید گفت: در حال حاضر با نزدیک شدن به عید نوروز و همینطور مناسبتهای پیش از عید همانند گرامیداشت روز مادر و نیز در ادامه روز پدر توزیع کارت هدیه، بسته معیشتی و یا هرگونه اقدام به اینصورت تاثیر بسزایی در رفع گوشه ای از مشکلات مددجویان و جامعه هدف سازمان بهزیستی دارد. 

داود خادم در ادامه گفت: موسسات خیریه و خیرین گرامی همواره در جهت رفع نیازهای مددجویان و افراد دارای معلولیت پیشگام با اداره بهزیستی عمل نموده اند. 

خادم ضمن تاکید بر اهمیت انجام اینگونه امور مانند توزیع کارت هدیه و... گفت: من و همکارانم در تلاش هستیم در اداره بهزیستی تا با اقدام در اموری چون ارائه تسهیلات اشتغال و مسکن، کمک هزینه های درمان، تهیه تجهیزات پزشکی و .... نیز با استفاده از بودجه سازمان و همراهی خیرین مشکلات و موانع پیش روی افراد دارای معلولیت را هموار سازیم.

مهری سادات شاهچراغی معاون مشارکتهای مردمی نیز ضمن اعلام شماره تماس 65109492 حوزه مشارکتهای این اداره گفت: معاونت مشارکتهای مردمی اداره بهزیستی شهرستان ملاردآماده راهنمایی جهت دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین و مردم خداجو با توجه به تراکم جمعیتی بالای مددجویان در شهرستان و نیاز مبرم این افراد است.

کد خبر 30942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد