سوت قطار بهزیستی‌های کوچک به مقصد «بعلاوه زندگی» به صدا درآمد

فرایند استقرار مراکز مثبت زندگی خراسان رضوی، توسط مسؤول اداره فن‌آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان، از نزدیک مورد بررسی و نظارت قرار می گیرد.

منوچهر عدالت‌جو در حاشیه ی بازدید از مراکز مثبت زندگی در شهرستان سبزوار پیش از ظهر امروز به خبرنگاران گفت: در بازدیدهای هفته‌ی جاری، مراکز مثبت زندگی در شهرهای کوچک و متوسط استان از نظر فرایند استقرار، ساختار نیروی انسانی، شرایط فیزیکی، وضعیت استقرار سامانه‌ها و انتقال پرونده‌ها و نیز فرایند آغاز خدمات مددجویی، مورد بررسی و رصد قرار می‌گیرد و موارد لازم برای ارتقای کیفیت و کمیت خدمات، به مدیران مراکز و مسؤولان فنی، تذکر داده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: به جز این، بازدید از مراکز شهرهای بزرگ نیز همزمان جریان دارد که امروز از مراکز شهرستان سبزوار بازدید و موارد پیش گفته در آنها مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.

رئیس اداره‌ی فن‌آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی خراسان رضوی گفت: برنامه‌ریزی، تدوین وظایف، استقرار و نحوه‌ی اجرا و ارائه‌ی خدمات مراکز مثبت زندگی، توسط بخش آی‌تی و تحول اداری انجام می‌شود و پس از استقرار و آغاز به کار این مراکز، تیم‌های نظارتی در استان‌ها تشکیل خواهد شد.

وی کارگروه نظارتی بهزیستی استان را متشکل از نمایندگان معاونت‌های تخصصی و معاونت‌های پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی ذکر کرد و گفت: این کارگروه، تیم‌های نظارتی معینی را تشکیل می‌دهد که این تیم‌ها به صورت دوره‌های منظم، مراکز را از نظر عملکردی و چهارچوبی تحت نظارت دقیق قرار می‌دهند و کارمزدهای تعیین شده برای مراکز، بر مبنای ارزیابی انجام شده و بر اساس گزارشی که تیم‌های نظارتی به کارگروه مربوطه خواهند داد پرداخت می‌گردد.

کد خبر 30375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد