سرخس | کسب رتبه اول جذب اعتبارات اشتغال توسط بهزیستی سرخس

به گفته‌ی کارشناس اشتغال بهزیستی خراسان رضوی، سرخس در جذب اعتبارات اشتغال سال جاری، در بین شهرستان های استان، رتبه اول را کسب کرده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی سرخس، اصغر کشوری، در بازدید از پروژه‌های اشتغالی سرخس، با اعلام این خبر گفت: بهزیستی سرخس علاوه بر جذب صد در صدی اعتبارات اشتغال سهمیه‌ای، ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار شناور را که به این شهرستان اختصاص یافته نیز جذب کرده و ۳۷۰ میلیون تومان اعتبار جدید نیز بنا به درخواست بهزیستی سرخس، در هفته گذشته به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی از آمادگی بهزیستی شهرستان سرخس برای افتتاح ۷۷ پروژه اشتغالی در ایام سالگرد دهه فجر خبر داد و گفت: طرح‌های ایجاد شده سرخس، در استان کم نظیر است و شهرستانهای دیگر می‌توانند با این ایده‌ها آشنا و از آن الگوگیری کنند چرا که طرح‌های نو و خلاق اشتغالزایی برای مددجویان باعث انگیزه حضور در فعالیت‌های اجتماعی می‌شود.

وی که به عنوان کارشناس ناظر اشتغال مددجویان به سرخس سفر کرده بود اظهار داشت: همه‌ی تلاش ما این است که اشتغال پایدار برای مددجویان ایجاد کنیم و زمینه‌ی استقلال اقتصادی آنان را فراهم سازیم.

کشوری تأکید کرد: این اقدامات برای توانمندسازی مددجویان در طی کردن مسیر زندگی اجتماعی با تکیه بر قوای مادی و معنوی‌شان انجام می‌گیرد.

کد خبر 30335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد