صالح آباد | شناسایی و ثبت اطلاعات ۲۸ خانوار چندقلویی در بهزیستی صالح‌آباد

رئیس بهزیستی صالح‌آباد گفت: خانواده‌های دارای فرزندان دو قلو و بیشتر در صالح‌آباد تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند.

زری صادقی با بیان این خبر افزود: با اعلام سازمان بهزیستی کار شناسایی و ثبت خانواده های دارای فرزند دوقلو به بالا که در دهک های پایین درآمدی هستند به پایان رسید و ۲۷ خانواده در این شهرستان شناسایی و اطلاعات آنها در سامانه ارمغان ثبت شد.

وی در ادامه توضیح داد: بر اساس اعلام سازمان بهزیستی کشور خانواده های دارای فرزند دوقلو که مشکلات معیشتی دارند و در دهک های درآمدی یک تا سه هستند از خدمات مستمر ماهیانه و مابقی خانواده های دارای دوقلو از کمک هزینه های موردی برخوردار می شوند.

رییس بهزیستی صالح آباد مطرح کرد: از خردادماه امسال با استقرار اداره بهزیستی در این شهرستان با اعلام فراخوان های مکرر و پیگیریهای انجام شده تاکنون تعداد ۲۷ خانواده دوقلو  و یک خانواده سه  قلو شناسایی شده‌اند که بیشترین افراد شناسایی شده در مناطق روستایی و کم برخوردار سکونت دارند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۲۸ خانوار شناسایی شده در این طرح جزو دهک های پایین درآمدی هستند که بر اساس این طرح  خانواده سه قلو از خدمات مستمر مالی برخوردار شده است  و ماهیانه مبلغ چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به حساب آنها واریز می شود.

صادقی گفت: خانواده‌های دوقلو پشت نوبت مستمری ماهیانه می‌باشند ولی کمک موردی به حساب این خانواده‌ها واریز گردیده و تمام خانواده‌های دارای فرزندان دوقلو وسه قلو در سنین زیر یکسال، شیر خشک تحویل می‌گیرند.

رییس بهزیستی صالح آباد توضیح داد: قبل از تأسیس بهزیستی در این شهرستان، هیچ خانواده‌ای شناسایی و درسامانه ارمغان، ثبت نبوده، اما اکنون علاوه بر شناسایی و ثبت در بانک‌ اطلاعاتی بهزیستی، این خانواده‌ها از دیگر خدمات سازمان مانند پرداخت وام اشتغال و مسکن برخوردار می‌شوند.

کد خبر 30329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد