نتایج مراکز مثبت زندگی عاید شدن خیر به جامعه هدف

نشست هماهنگی مسئولان بهزیستی استان تهران به منظور بررسی چالش های راه اندازی مراکز مثبت زندگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیرکل بهزیستی، معاونین استان تهران و روسای ادارات شهرستانها در این نشست حضور داشتند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در ابتدا با تشکر از زحمات همکاران حوزه فناوری به ضرورت راه اندازی مراکز مثبت زندگی اظهار داشت: با راه اندازی این مراکز، بی شک ثمرات آن به اعضای خانواده بهزیستی خواهد رسید.

امین شاهرخی در ادامه با بیان اینکه باید به نحوی شایسته اطلاع رسانی مطلوبی صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: باید از ابزارهای لازم در فضاهای رسانه ای برای معرفی بهینه این طرح بزرگ ملی استفاده به مطلوب کرد.

وی افزود: نتایج مراکز مثبت زندگی عاید شدن خیر به جامعه هدف است که باید در تلألو این نگاه ارزشمند بیشتر تلاش کرد و کوشید.

شاهرخی در ادامه خواستار تعامل بیشتر شهرستان ها با مسئولان محلی شد و گفت: باید مدیران شهرستان ها به عنوان نمایندگان سازمان در جای جای استان، شرایط، شیوه خدمت رسانی و ویژگی های مراکز مثبت زندگی را از طریق امامان جمعه و جماعات، فرمانداران، شهرداران، بخشداران و روسای ادارات اطلاع رسانی کنند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران فضای حرکت در این مراکز را فضایی رقابتی دانست و بیان داشت: محله محوری و خانواده محوری از مهمترین ویژگی های فعالیت مراکز مثبت زندگی است.

وی افزود: در ابتدای شروع، اولین فعالیت مراکز مثبت زندگی، شناسایی، بازدید و پایش پرونده های توانخواهان است که به مرور این فعالیت ها گسترش خواهند یافت.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به ضرورت ارائه آموزش به گردانندگان این مراکز افزود: راه اندازی کارگروه عملیاتی که در استان شکل گرفته در شهرستان ها می تواند کارگشا باشد و باید در اولین فرصت ممکن در شهرستان ها، شکل گیرند.

کد خبر 30011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد