انتشار یکصد و بیست و یکمین فصلنامه تخصصی «مهر رضوی»

مسؤول روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی از انتشار صد و بیست و یکمین شماره‌ی مجله‌ی «مهر رضوی» با مطالب تخصصی و متنوع در ۵۶ صفحه خبر داد.

مجید اسلامی با بیان اینکه به جهت محدودیت‌های اعتباری و صرفه‌جویی در منابع و نیز برای ارتقای کیفیت مجله، تصمیم‌گرفته شد این نشریه به صورت فصلنامه منتشر شود گفت: شماره ۱۲۱ برای فصل پاییز منتشر گردیده است.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان نشریات اجتماعی می‌توانند در شماره‌ی پاییز مهر رضوی، گزارش‌هایی در حوزه‌ی توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری، مشارکت‌های مردمی، گفتگوهای دفاع مقدس، نیکوکاران حوزه‌ی بهزیستی، مقالات علمی، دل‌نوشته‌های مددکاران، قطعات ادبی و یادداشت‌های مرتبط با موضوعات و وظایف کاری بهزیستی را مطالعه نمایند.

وی ادامه داد: همچنین برنامه‌های تخصصی بهزیستی، جشنواره‌ها و تراکت‌های اطلاع‌رسانی در این شماره در معرض دید خوانندگان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: «مهر رضوی» تنها مجله‌ی رسمی دارای مجوز به صاحب‌امتیازی بهزیستی در سراسر کشور است که در استان خراسان رضوی و با مدیر مسؤولی مدیر کل بهزیستی استان منتشر می‌شود.

اسلامی گفت: «مهر رضوی» آمادگی دارد مطالب و گزارش‌های اختصاصی سازمان‌ها و نهادهای غیر دولتی تحت پوشش بهزیستی و یا سایر متقاضیان خارج از حوزه‌ی بهزیستی را منتشر نماید.

وی تأکید کرد: نسخه‌ی پی‌دی‌اف مجله‌ی مهر رضوی در سایت بهزیستی خراسان رضوی به نشانی behzisti-kh.ir قابل دسترسی است.

وی گفت: شماره‌ی آینده‌ی مجله‌ی مهر رضوی، اواخر اسفندماه و در آستانه‌ی سال نو منتشر خواهد شد.

کد خبر 28462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد