یکصد و بیست و دومین شماره فصلنامه «مهر رضوی» منتشر شد

مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی از انتشار یکصد و بیست و دومین شماره فصل‌نامه «مهر رضوی» به صاحب‌امتیازی این نهاد خبر داد.

مجید اسلامی با اعلام این خبر گفت: در فصل‌نامه شماره ۱۲۲ گزارش‌ها و مقالات جذاب تحلیلی اجتماعی به چاپ رسیده و مطالب متنوعی در زمینه‌های مختلف منتشر گردیده است.

وی افزود: خوانندگان «مهر رضوی» می‌توانند در این شماره گزارش‌هایی در خصوص «کودک همسری»، «روان‌شناسی خانواده»، «مراکز توانمندسازی بهبودیافتگان اعتیاد» و «مشارکت‌های مردمی» مطالعه کنند.

وی ادامه داد: همچنین مقالاتی در زمینه «خشونت علیه زنان»، «دفاع مقدس»، «انگیزش در سازمان» و «دسترس‌پذیری اجتماعی برای افراد دارای معلولیت» در این شماره مجله به چاپ رسیده است.

به گفته‌ی اسلامی، اسامی برگزیدگان جشنواره فتومونتاژ، گفتگو با رؤسای بهزیستی شهرستان‌های باخرز و درگز، نحوه فعالیت اورژانس اجتماعی و گفتگو با رئیس هیأت مدیره جامعه معلولان خراسان رضوی، از جمله مطالب دیگر این شماره مجله مهر رضوی است.

مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه مجله‌ی مهر رضوی تنها نشریه‌ی رسمی و مجوز دار بهزیستی در سطح کشور است گفت: در شماره‌های مختلف این مجله، مقالات، گزارش‌ها و گفتگوهای تحلیلی گوناگونی در موضوعات مرتبط با فعالیت‌های بهزیستی از نگاه دانشوران و اندیشه‌ورزان استان به چاپ رسیده و به اهالی مطبوعات و افکار عمومی استان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه برای دسترسی بیشتر مردم به محتوای این مجله، نسخه پی‌دی‌اف مجله در سایت بهزیستی بارگذاری می‌شود گفت: این مجله به دور از مسائل روزمره و عادی جامعه، کار علمی، اندیشه‌ورزی و واکاوی‌های معرفتی را در موضوعات اجتماعی به اهالی مطالعه و تحقیق ارائه می‌کند.

اسلامی گفت: در آخرین شماره‌ی مجله، علاوه بر مواردی که گفته شد گزارشی از یک مرکز شبانه‌روزی معلولین ایزوله، گفتگو با یکی از خیرین به نام استان، گزارش تحلیلی از نتایج طرح کاهش طلاق در استان و گزارش جامعی از مراکز ترک اعتیاد و مراکز نگهداری موقت معتادان متجاهر منتشر شده و در اختیار مخاطبان گرامی قرار گرفته است.

معاون مدیر مسؤول مجله «مهر رضوی» گفت: از همه‌ی فرهیختگان و دلسوختگان اجتماعی دعوت می‌کنیم دیدگاه‌ها، مطالب و مقالات تخصصی خود در زمینه‌های مرتبط با بهزیستی از قبیل کودکان کار، آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از معلولیت، مناسب‌سازی، توانبخشی، مشارکت‌های مردمی در امور بهزیستی و مانند آن را برای ما ارسال کنند تا این نشریه را پربارتر از گذشته تقدیم مردم عزیزمان کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد که با وجود شرایط دشوار اقتصادی و محدودیت‌های مالی، این مجله بتواند به حیات خود ادامه دهد و کام تشنگان متون معرفتی، تحقیقی و واکاوی‌های اجتماعی را سیراب سازد.

وی در پایان یادآور شد: متأسفانه به جهت محدودیت‌های مالی، شمارگان مجله در تعداد محدود به چاپ می‌رسد ولی برای استفاده‌ی همگان، نسخه‌ی پی‌دی‌اف آن در سایت در دسترس همگان می‌باشد و علاقه‌مندان به مطالب اجتماعی و علمی می‌توانند به مطالعه‌ی محتوای آن در سایت بهزیستی استان به نشانی www.behzisti-kh.ir بپردازند.

کد خبر 33274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد