فرماندار بندرگز با مدیرکل بهزیستی گلستان دیدار کرد

فرماندار شهرستان بندرگز با حضور در اداره کل بهزیستی گلستان با مدیرکل این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ حسین احمدی فرماندار شهرستان بندرگز ضمن حضور در اداره کل بهزیستی خواستار نگاه ویژه این سازمان به جامعه تحت پوشش خود در بندرگز شد.

احمدی گفت: به‌تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان ابلاغ‌شده تا بیشترین تعامل و همکاری را با بهزیستی داشته چراکه طبق فرمایشات رهبر انقلاب این سازمان نیازمند همکاری و حمایت تمامی دستگاه‌ها و مردم است.

فرماندار بندرگز ادامه داد: شعار آمده‌ایم تا بهترین خدمات را به بهترین بندگان خدا بدهیم، سرلوحه کارهای تمامی مسئولین شهرستان قرارگرفته چراکه این شعار واقعیت امر و هدف همه‌ی مدیران است.

وی افزود: فرمانداری و تمامی دستگاه‌های بندرگز در همه حال و با تمام قوا در خدمت کمک به افراد آسیب‌پذیر بوده و بهزیستی از مهم‌ترین دستگاه‌های خدمت رسان است.

همچنین در این دیدار دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان تصریح کرد: خدمات و فعالیت‌های شما در شهرستان بندرگز قابل‌تقدیر است چراکه حقیقتاً یار و کمک‌حال این سازمان بوده و هستید.

حسینی بیان داشت: نگاه به بهزیستی باید نگاهی فراتر از سطح انتظار جامعه هدف بوده تا بتوانیم بهترین خدمات را به نحو احسن تقدیم جامعه کنیم.

مدیرکل بهزیستی گلستان اظهار داشت: ما در بهزیستی آمادگی کامل تعامل دوسویه و راهگشا برای خدمت به مردمی داریم که ولی‌نعمتمان بوده و هستند.

کد خبر 28358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد