دیدار مدیرکل بهزیستی گلستان با فرماندار علی‌آباد کتول و بازدید از اداره این شهرستان

دکتر سید مهدی حسینی ضمن حضور در اداره بهزیستی شهرستان علی‌آباد کتول با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان با حضور در اداره بهزیستی شهرستان علی‌آباد کتول با کارکنان آن بازدید و پس از آن با آقای سوخته سرایی فرماندار این شهرستان به گفت‌وگو پرداخت.

مدیرکل بهزیستی گلستان در این دیدار گفت: استفاده از ظرفیت‌های خیرین در حوزه کمک به تهیه زمین و ساخت مسکن توسط سازمان همواره مورد تأکید بوده و ما نیازمند همراهی خیرین عزیز هستیم.

حسینی ادامه داد: با هماهنگی سایر دستگاه‌های اجرایی استان گام‌های خوبی را در جهت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار برداشته و امیدواریم با ورود آنان به بازار کار جامعه رشد تولید و کاهش آلام آنان را شاهد باشیم.

همچنین در این دیدار فهیمه پلنگی رئیس اداره بهزیستی شهرستان علی‌آباد نیز به ارائه گزارش عملکرد پرداخت و گفت: در شهرستان علی‌آباد کتول 4200 پرونده مددجویی فعال بوده که ماهانه مبلغ 3 میلیارد 500 میلیون ریال به‌عنوان مستمری به آن عزیزان پرداخت می‌گردد.

وی اظهار داشت: در حوزه زنان سرپرست خانوار این شهرستان ماهانه 520 میلیون ریال به‌عنوان مستمری پرداخت می‌گردد و آموزش‌های خوبی نیز با کمک و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی به آنان ارائه‌شده و می‌شود.

در این دیدار محسن سوخته سرایی فرماندار شهرستان علی‌آباد کتول ضمن تشکر از خدمات گسترده سازمان بهزیستی در راستای کاهش آلام مردم در زمینه‌های مختلف و تقدیر از کارکنان آن در استان، گفت: فرمانداری شهرستان و تمامی دستگاه‌های اجرایی علی‌آباد کتول آمادگی کامل را در خصوص هرگونه حمایت و پشتیبانی از سازمان بهزیستی داشته و امیدواریم با همگرایی و خرد جمعی بتوانیم مرهمی بر دردهای جامعه هدف آن باشیم.

انتهای پیام. /

کد خبر 27519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد