از خدمات تأثیرگذار بهزیستی در جامعه تشکر می‌کنیم

امروز صبح جلسه خیرین و مشارکت‌های مردمی شهرستان گنبدکاووس با حضور مدیرکل بهزیستی گلستان و فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ امروز صبح دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان با حضور در شهرستان گنبدکاووس در جلسه خیرین و مشارکت‌های مردمی شهرستان گنبدکاووس شرکت کرد.

در این جلسه عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس اظهار داشت: از خدمات بهزیستی با توجه به تأثیرگذاری آن در جامعه و خدمت‌رسانی به مردم تشکر می‌کنیم.

وی افزود: این خدمات در این چند ماه اخیر نمود بیشتری پیداکرده و امید داریم با مشارکت خیرین خدمات بهتر و شایسته‌تری ارائه شود.

همچنین دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان نیز در این جلسه تصریح کرد: مشارکت و حضور خیرین باعث خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب جامعه هدف و مردم شریف استان است.

حسینی گفت: نمونه مشارکت با نگاه توسعه خدمات، آقای دکتر حکمت نژاد و همسر گران‌قدرشان بوده که در ساخت پرورشگاه گرگان قبل از انقلاب تعدادی واحد تجاری نیز پیش‌بینی کرده بودند تا بخشی از هزینه‌های آن تأمین شود.

مدیرکل بهزیستی گلستان بیان کرد: گنبدکاووس یکی از شهرهایی است که خیرین فراوانی داشته که همیشه یاریگر ما و دستگاه‌های خدمت رسان بوده‌اند.

در این جلسه مقرر شد با مشارکت خیرین و دستگاه‌های مربوط مرکز خدمات بهزیستی با ملاحظات فنی و مهندسی ایجاد و تأسیس گردد.

انتهای پیام./

کد خبر 27794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد