گزارش تجمیعی| سفر رئیس سازمان بهزیستی کشور به یزد + عکس

دکتر وحید قبادی دانا، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور برای انجام سفر استانی دو روزه روز دوشنبه ۸ دی ماه ۹۹ وارد استان یزد شد و مورد استقبال مقامات استانی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، در این سفر دکتر قبادی دانا علاوه بر دیدار و گفتگو با مقامات ارشد استانی در جلسه ستاد ملی مناسب سازی کشور شرکت کرد و روند اجرایی فعال سازی مراکز +زندگی در سطح استان را از نزدیک بررسی نمود.

در ذیل گزارشی از دیدارها و اقدامات سفر استانی رییس سازمان بهزیستی به استان یزد به استحضار می رسد، برای اطلاع از متن کامل هر خبر روی لینک آن کلیک کنید:

دیدار با امام جمعه یزد

رئیس سازمان بهزیستی کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان یزد با تاکید بر خانواده‌محوری، گفت: تلقی ما این است که بدترین خانواده شرایط بهتری را نسبت به بهترین مرکز دارد؛ لذا در ۹ سال اخیر۱۰ هزار فرزند به فرزندخواندگی خانواده‌ها سپرده شده است. 

* بازدید از مراکر مثبت زندگی در شهر یزد 

وی در بازدید از مرکز مثبت زندگی یزد، گفت: مددجویان می‌توانند خدمات اولیه از جمله تشکیل پرونده و همچنین درخواست‌های خود را از طریق این مراکز پیگیری کنند. 

بازدید از کارگاه اشتغال و توانمندسازی افراد دارای معلولیت یزد

قبادی‌دانا در حاشیه سفر به استان یزد در بازدید از کارگاه اشتغال و توانمندسازی افراد دارای معلولیت یزد، گفت: این امر باعث می‌شود افراد دارای معلولیت بیشتری که تمایل به کار و حرفه‌آموزی دارند بتوانند وارد کار شوند. 

نشست با اعضای هیات مدیره موسسه خیریه و غیرانتفاعی جامعه هدف معلولین و خیرین هتل آپارتمان تراز معلولان در مشهد

رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست صمیمانه با اعضای هیات مدیره موسسه خیریه و غیرانتفاعی جامعه هدف معلولین و خیرین هتل آپارتمان مشهد، گفت: خیرین یزدی کار بزرگی را می‌دهند و آن ساخت یک هتل مناسب‌سازی شده است که به عنوان الگو برای مراکز اقامتی بهزیستی کشور ساخته می‌شود. 

بازدید از کارگاه تولید پوشاک افراد دارای معلولیت یزد

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر دو روزه خود به یزد از کارگاه تولیدی پوشاک افراد دارای معلولیت غدیر یزد بازدید کرد. وحید قبادی دانا در این بازدید با اشاره به تغییر فرهنگ کار در افراد دارای معلولیت گفت: در برخی از خانواده ها این تصور وجود دارد  که افراد دارای معلولیت از عهده کاری بر نمی آیند و این ذهنیت باید تغییر کند.

دیدار با استاندار یزد

رئیس سازمان بهزیستی کشور در دیدار با استاندار یزد با بیان اینکه بیش از ۱۲۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت در بهزیستی سراسر کشور اشتغال دارند، گفت: این نگاه در انتصاب مدیران بهزیستی نیز لحاظ شده است. 

* برگزاری پانزدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پانزدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار فرد دارای معلولیت با شدت و نوع مختلف معلولیت در کشور تحت پوشش بهزیستی هستند، بر دسترس‌پذیری تاکید کرد و گفت: معلولان بزرگترین اقلیت کشور هستند لذا حقوق این گروه باید به نحوی شایسته فراهم شود و آنها را به رسمیت بشناسیم. 

پیمودن مسیر هفت خوان، با اتوبوس مناسب‌سازی شده برای معلولین ویلچری، نابینایان و ناشنوایان از دیگر برنامه‌های روز دوم رئیس سازمان بهزیستی کشور و هیئت همراه به استان یزد بود.

* بازدید از مراکز فرزندان آسمانی، خانه امن و صدای مشاور ۱۴۸۰ از دیگر برنامه‌های روز اول رئیس سازمان بهزیستی کشور و هیئت همراه به استان یزد بود که تصاویر آن را در این خبر مشاهده می کنید.

کد خبر 28302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =