حمایت از افراد دارای معلولیت پس از کرونا با سه شرط، در دسترس، فراگیر و پایدار

با ایجاد مراکز مثبت زندگی سه شرط در دسترس پذیری،فراگیری و پایدار بودن خدمات بهزیستی محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی، دکتر نرگس عسکری مدیر کل بهزیستی استان، در سفر به شهرستان فارسان و در دیدار با امام جمعه این شهرستان گفت: حمایت از افراد دارای معلولیت در ایام کرونا و  پس از آن با سه شرط در دسترس، فراگیر و پایدار در دستور کار سازمان بهزیستی قرار دارد. که در همین راستا این سازمان اقدام به راه‌اندازی مراکز مثبت زندگی نموده که در واقع بهزیستی های کوچکی هستند که خدمات  دائمی و فراگیر را به همه جامعه هدف برنامه ریزی کرده و در نهایت هدف به گونه ای برنامه ریزی شده  است که افراد را توانمند می کند.
حجت الاسلام ملک پور امام جمعه شهرستان فارسان نیز گفت: یکی از کارهایی که خداوند تبارک و تعالی برای برخی افراد مقدر کرده،  خدمت به معلولین است، افرادی که در ظاهر از نعمت سلامت جسمانی محروم هستند. خدمت به این افراد توفیق است، توفیق کمک به افرادی که رسیدگی به آنها جای شکر دارد.

امام جمعه فارسان افزود: جلب اعتماد خیرین و کمک از انها برای تسهیل در مسیر خدمات رسانی به جامعه هدف می تواند سازمان بهزیستی را در وظیفه ای که برعهده دارد، یاری کند.

طاهری فرماندار این شهرستان نیز گفت: اهمیت فعالیت های بهزیستی بر کسی پوشیده نیست. کار با قشر خاصی که شرایط ویژه دارند و کسب رضایت از طرف این افراد در شهرستان جای تقدیر و تشکر دارد.

 طاهری با اشاره به حضور خیرین فعال در این شهرستان خاطرنشان کرد: شهرستان فارسان از شهرستانهای توانمند استان می باشد که علاوه بر خیرین فعال، معلولین توانمندی دارد و  تمام تلاش مسئولین این است که توانمندی‌های انها کشف و برای بروز این توانمندی ها برنامه ریزی شود.

کد خبر 27277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد