در رسانه| رئیس اداره بهزیستی شهرستان: هشت واحد مسکونی برای معلولان رزن و درگزین در حال احداث است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رزن با تبریک هفته معلول اظهار کرد: در حال حاضر هشت واحد مسکونی در حال احداث در سطح شهرستان های رزن و درگزین است.

اسماعیل رستم‌خانی با بیان اینکه امسال ۹ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات به بهزیستی رزن ابلاغ شده است، افزود: از این مبلغ تاکنون ۲.۷ میلیارد تومان تخصیص داده شده که ۱۵۰ نفر به بانک های عامل شهرستان های رزن و درگزین معرفی شده اند.
وی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات گفت: اولویت با افراد دارای معلولیت بوده و این تسهیلات در راستای بازتوانی و استقلال اقتصادی و اجتماعی در رسته های کشاورزی، دامداری، تولیدی، صنعتی و خدماتی پرداخت شد.
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رزن، رستم خانی ادامه داد: تاکنون بیش از ۵۶ درصد از اعتبارات فوق جذب و به افراد واجد شرایط پرداخت شده است که در صورت تخصیص مجدد مابقی اعتبارات، افراد پشت نوبت واجد شرایط به بانک معرفی می شوند.
وی خاطرنشان کرد: درباره مسکن جامعه هدف(افراد دارای معلولیت) که با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان، حساب ۱۰۰ امام، بهزیستی، قرارگاه سازندگی خاتم انبیا(ص) و بسیج سازندگی در حال حاضر هشت واحد مسکونی در حال احداث در سطح شهرستان های رزن و درگزین است.
رستم خانی گفت: براساس آخرین دستورالعمل های تامین مسکن معلولان و مددجویان بهزیستی کمک بلاعوض به مبلغ ۵۰ میلیون تومان از طرف بنیاد مستضعفان، ۲۵میلیون تومان از طرف بهزیستی و ۱۰ میلیون تومان از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای واحدهای جدید و با درصدهای کمتر برای واحدهای در دست احداث افزایش یافته است.

کد خبر 27003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد