روز 25 آبان؛ روز ایثار و حماسه اصفهان

ولی‌اله نصر، سرپرست بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز 25 آبان؛ روز ایثار و حماسه اصفهان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی‌اله نصر، به مناسبت روز 25 آبان؛ روز ایثار و حماسه اصفهان بیانیه‌ای صادر کرد.
 متن بیانیه به این شرح است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
تشییع 370 شهید در آبان 61 در واقع اوج قله رفیع ایثار و سرافرازی مردم اصفهان را در دوران دفاع مقدس نشان داد. شهری در یک روز میزبان 370 لاله پرپر شده و همزمان بدرقه راه هزاران نفر از جوانان رشیدش به سوی جبهه‌های حق علیه باطل بود. این اتفاق در تاریخ انقلاب بسیار مهم و در دنیا بی نظیر بود. از همین رو بود که بنیانگذار کبیر انقلاب امام راحل(ره) در این زمینه فرمودند "هیچ جایی نمی‌توان مانند اصفهان پیدا کرد که یک روز تشییع و روز دیگر اعزام به جبهه‌ها  داشته باشند".
حماسه دلاوری‌ها و ازخودگذشتگی‌های مردم شهید پرور و ولایتمدار اصفهان در روز ۲۵ آبان سال ۶۱ با تشییع پیکرهای گلگون کفن بیش از ۳۷۰ شهید عملیات محرم بر همگان جلوه گر شد تا به پاس تمام رادمردی‌ها، ایثارگری‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان خطه‌ی ایثار و مقاومت، این روز به روز "حماسه و ایثار" استان اصفهان نامگذاری گردد.
امروز بزرگداشت ۲۵ آبان روز تجلی ستاره ایثارِ بی‌نظیر اصفهانی‌ها بر جبین تاریخ حماسه ساز ملت ایران؛ نشان از این دارد که مردم اصفهان همچنان در خط انقلاب و در مسیر ولایت بوده و جوانان اصفهانی مانند دهه‌ی 60 پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.
اینجانب از طرف خود، همکارانم و خانواده بزرگ بهزیستی استان این روز افتخار آفرین را گرامی داشته و از خداوند منان علو درجات را برای تمامی شهدای کشور بویژه شهدای عملیات محرم؛ و اجر و پاداش معنوی برای بازماندگان آنها خواستارم و امیدوارم بتوانیم در راه حفظ ارزش های انقلاب و پاسداری از خون شهدا صادقانه گام برداریم.

                                                                                             دکتر ولی اله نصر

                                                                         سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 25920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد