خریداری ۸  هزار «پازل همدلی» توسط خیرین در زنجان

زنجان | مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: سهم استان از طرح «پازل همدلی» 11 هزار و ۵۲ قطعه و هر قطعه به ارزش ۱۰ هزار تومان است که از ابتدای پویش ۸ هزار و ۲۰۰ قطعه به ارزش ۸۲ تومان توسط خیرین خریداری شده است.

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه طرح «پازل همدلی» بزرگترین پویش و ماندگارترین اقدام در راستای تامین نوشت افزار برای دانش‌آموزان نیازمند کشور است، اظهار کرد: سهم استان زنجان 11 هزار و ۵۲ قطعه و هر قطعه به ارزش ۱۰ هزار تومان است که از ابتدای آغاز پویش ۸ هزار و ۲۰۰ قطعه به ارزش ۸۲ میلیون تومان توسط خیرین خریداری شده است.

 وی درباره حمایت بهزیستی از کودکان خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند افزود: در حال حاضر نزدیک بیش از ۷۰۰ کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست در قالب امداد بگیر، طرح حامی و ساکن در مراکز تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند و به طور میانگین ماهانه ۱۰۰ هزار تومان برای تامین نیازهای معیشتی و تحصیلی برای کودکان تحت پوشش در طرح حامی به حساب آنها واریز می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: یکی از اقدامات سازمان بهزیستی فراهم کردن بستر و زمینه برای مشارکت‌های مردمی و ورود سازمان‌های مردم نهاد است که خیرین استان با مشارکت در اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مددجویان بهزیستی به عنوان بازوان بهزیستی عمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۴۰۰ پزشک حامی مددجویان بهزیستی هستند، اظهار کرد: این گروه از جامعه در راستای درمان رایگان مددجویان در قالب گروه‌های همیار و داوطلب با بهزیستی همکاری می‌کنند.

محمدی گفت: همکاری داوطلبان متخصص در زمینه آموزشی، حقوقی و فنی و حرفه‌ای در قالب زن و مرد از دیگر روش‌های مشارکت‌های مردمی توسط این نهاد حمایتی در راستای خدمت به مددجویان و نیازمندان انجام می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به نقش کلیدی و پررنگ خیرین در راستای اهداف خیرخواهانه به جامعه هدف بهزیستی گفت: این مهم می‌تواند علاوه بر اجر معنوی گره‌گشای زندگی مددجویان و نیازمندان واقعی جامعه باشد.

وی گفت: در این راستا از ابتدای سال‌جاری تا کنون بیش از ۲ میلیارد تومان مشارکت نقدی و بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مشارکت غیر نقدی توسط بهزیستی جمع‌آوری و در بین جامعه هدف توزیع شده است.

کد خبر 25889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد