مشارکت اجتماعی مبنای قوانین اسلام

امام جمعه شهرستان کلیبر در نشست مسئولین شهرستان در زمینه مشارکت همه مردم نوعدوست شهرستان در پویش پازل همدلی، مشارکت اجتماعی را مبنای همه قوانین اسلامی عنوان کرد.  

حجت الاسلام والمسلمین متقی فر در این نشست که با حضور روسای ادارات و رییس اداره بهزیستی شهرستان در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، ابراز داشت : در زیر و بم زندگی اجتماعی  مشارکت از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و بدون مشارکت و حضور مردم در عرصه های مختلف حصول نتیجه مطلوب ممکن نمی باشد.
 
پویایی جامعه مهمترین اثر مشارکت اجتماعی
فرماندار شهرستان کلیبر نیز در این جلسه پویایی جامعه را مهمترین اثر مشارکت اجتماعی عنوان کرده و ابراز داشت : پویایی جامعه نمایانگر حساسیت اجتماع نسبت به سرنوشت خود بوده و از مشخصه و علائم بیداری جامعه بوده، هم زنده مانی اجتماع را تقویت کرده و به آن تداوم می بخشد.
عدالت حاجی پور همچنین کار آمدی نظام، تقویت حس همبستگی، دشمن ستیزی ،آبادانی،امنیت، استقلال و عزت را از آثار عینی مشارکت اجتماعی دانست.
 
اصغر خوشدل رییس اداره بهزیستی شهرستان ضمن قدردانی از پیوستن نماینده ولی فقیه در شهرستان و روسای ادارت کلیبر جهت پیوستن به این پویش، هدف از این طرح را خرید لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش این اداره کل عنوان داشت و شفاف سازی را از مزایای این طرح عنوان کرد.

کد خبر 25525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد