واکسینه کردن پرسنل و مددجویان مراکز نگهداری بهزیستی کرمانشاه علیه ویروس آنفولانزا

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: طرح واکسیناسیون پرسنل و مددجویان مراکز بهزیستی کرمانشاه علیه ویروس آنفولانزا با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و بر اساس برنامه در حال انجام است و تا پایان هفته جاری ۶۰۰ مددجوی دیگر از مزایای این طرح برخوردار خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه،کارشناس مسئولان و مدیران مراکز دولتی این شهرستان با دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این دیدار از اجرای طرح واکسینه شدن مددجویان حاضر در مراکز شبانه روزی در برابر ویروس آنفولانزا خبر داد و افزود: این طرح با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و بر اساس برنامه در حال انجام است و تا پایان هفته جاری ۶۰۰ مددجوی دیگر از مزایای این طرح برخوردار خواهند شد.

محمدی یادآور شد: درست است که وضعیت موجود و شیوع بیماری کرونا محدودیت های را به وجود آورده و همه از این شرایط رنج می بریم اما امروز باید بیش از هر زمان دیگری به تکریم ارباب الرجوع توجه کنیم و نباید شرایط سخت کرونا و خستگی ناشی از آن سبب شود که ما از این مهم غافل شویم.

صفدر مظفری مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه نیز گفت: با توجه به انجام تست های دوره ای در مراکز بهزیستی، تست کرونای تمامی پرسنل مرکز شیرخوارگاه معتضدی منفی شده است.

کد خبر 25176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد