دیدار مدیرکل بهزیستی گلستان با مددجویان و رسیدگی به مشکلات آنان

به منظور بررسی ورسیدگی به مسائل ومشکلات مددجویان وجامعه هدف بهزیستی استان ودسترسی جامعه هدف ،در مراسمی صبح امروز سه شنبه ۱۱ شهریورماه ، مدیرکل بهزیستی گلستان در این اداره کل با جمعی ازمددجویان وجامعه هدف بهزیستی ازنزدیک دیدار وگفتگو نموده ،تا به بررسی و رفع مسائل ومشکلات این عزیزان بپردازد. .

دراین دیدارصمیمانه که باهدف تکریم وشناسایی مشکلات و نیازمندیهای معلولین ومددجویان تحت پوشش بهزیستی استان  انجام شد تا از این طریق جامعه هدف بتواند ازنزدیک مسایل و مشکلاتشان را بازگو نمایند.

دراین برنامه ، مدیرکل بهزیستی استان ضمن دلجویی و بررسی مشکلات و خواسته های مددجویان  و مراجعین با ایشان به گفتگو پرداخت . دکتر حسینی جامعه هدف بهزیستی را ازمحترم ترین و ارزشمند ترین اقشار جامعه دانست وافزود:درد و رنج این عزیزان، قسمتهای مهمی از زندگی خانوادگی آنهاست و ما هم به عنوان خدمتگذار و مددکار هر جا دردی هست با حداکثر توان آماده به خدمتیم.

ایشان حوزه فعالیتهای بهزیستی رابسیار وسیع و گسترده توصیف نمودوتوانمندسازی وارتقای زندگی جامعه هدف را مهمترین و بزرگترین برنامه های سازمان بهزیستی عنوان کرد وافزود: ملاقات های مردمی به نوعی رصد چالش های این سازمان و شناخت نیاز ها و بررسی عملکرد بهزیستی در شهرستانها است

کد خبر 22464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد