اشتغال ۳۲۲۲ مددجوی خراسان رضوی با ۱۱۶ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی بهزیستی استان

بیش از یکصد میلیارد تومان تسهیلات اشتغالی از تیرماه ۹۸ تا تیرماه ۹۹ به مددجویان جویای کار تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی پرداخت شده است.

قائم‌مقام معاونت مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: از حدود ۱۱۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالی تخصیص داده شده به بهزیستی استان در مدت یاد شده، در مجموع ۹۴ درصد به مبلغ ۱۰۸ میلیارد تومان جذب شده است.

مهنوش باغیشنی افزود: در نتیجه‌ی ارائه‌ی این تسهیلات که از سوی ۱۴ بانک عامل به مددجویان داده شده است در مجموع ۳۲۲۲ شغل ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه به جز دو بانک، مابقی بانک‌ها ۱۰۰ درصد تسهیلات را به شعبات استان تخصیص دادند و بهزیستی استان با همکاری بسیار خوب  این بانک‌ها توانستند ۹۴ درصد این تسهیلات را جذب نمایند.

باغیشنی گفت: سه بانک رسالت، سامان و صادرات به دلایل درون‌بانکی و ساختار تشکیلاتی این بانک‌ها که از قوانین و مقررات ویژه‌ای تبعیت می‌کنند و در نتیجه‌ی این دلایل، شعبات استان، محدودیت‌هایی در ارائه‌ی تسهیلات دارند، بقیه‌ی بانک‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند که ما به نیابت از مددجویان‌مان از آنها قدردانی و تشکر می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع، از ۱۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مصوب کارگروه اشتغال کشور، نزدیک به ۱۱۶ میلیارد تومان به بانک‌های عامل استان برای اشتغال مددجویان بهزیستی تخصیص داده شد که اگر همه‌ی بانک‌ها همکاری مناسب‌تر و سریع‌تری می‌داشتند قادر بودیم تمام این تسهیلات را جذب نماییم.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به وضعیت مشاغل آسیب دیده از کرونا و نیز وضعیت اقتصادی سال جاری، همکاری مناسب‌تر و کامل‌تری از سوی بانک‌های عامل را شاهد باشیم که بتوانیم تمام مبالغ اختصاص یافته را جذب کنیم و شاهد اشتغال گسترده‌تری در بین مددجویان عزیزمان باشیم.

کد خبر 22448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد