ارفاق کرونایی برای مدیران و صاحبان مؤسسات و مراکز غیردولتی زیر نظر بهزیستی خراسان رضوی

صاحبان و مدیران مؤسسات و مراکز تحت نظارت بهزیستی، به خاطر محدودیت‌های کرونایی، برای تمدید مدارک خود یک سال مهلت گرفتند.

به گفته‌ی معاون مشارکت‌های مردمی و نظارت بر مؤسسات غیر دولتی بهزیستی خراسان رضوی، سازمان بهزیستی به مدیران و صاحبان مراکز و مؤسساتی که تاریخ پایان اعتبار مدارکشان از تیرماه 99 تا تیرماه 1400 است، مهلت داده است تا برای تمدید اعتبار مدارکشان، از ابتدای مردادماه سال آینده مراجعه کنند.

حمیده محدث افزود: این مدارک شامل پروانه‌ی تأسیس موسسات، پروانه‌ی فعالیت و پروانه‌ی مسؤول فنی مراکز می‌باشد. وی خاطر نشان کرد: برای اجتناب از مراجعه‌ی حضوری صاحبان و متولیان مراکزو موسسات تحت نظارت، به ادارات بهزیستی و با هدف تضعیف زنجیره‌ی انتقال کرونا، این ارفاقات برای مدیران و صاحبان این مؤسسات و مراکز در نظر گرفته شده است.

محدث یادآور شد: پیش از این نیز یک دوره‌ی چهارماهه به صاحبان امتیاز مؤسساتی که اعتبارپروانه‌های آنان از ابتدای اسفند سال گذشته تا پایان خردادماه امسال مختوم بود مهلت داده شده بود که این مدیران از تیرماه امسال مراجعه و پروانه‌ها را تمدید نمایند.

وی ادامه داد: همین ارفاقات برای مدیران فعلی مؤسسات و مراکز غیردولتی تحت پوشش نیز در نظر گرفته شده و این عزیزان می‌توانند تا ابتدای مردادماه 1400 مراجعه و مجوز خود را تمدید اعتبار کنند.

کد خبر 21928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد