عدم پذیرش موارد جدید در مراکز شبانه روزی / موفقیت بهزیستی موفقیت دستگاه قضا است

پیش از ظهر امروز دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران به اتفاق معاونین و مشاور خود با محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر گوهردهی ضمن ابراز خرسندی از انتصاب محمد کریمی و آرزوی موفقیت برای وی در این مسئولیت گفت: نگاه فنی و تخصصی  دادستان مرکز استان به مجموعه اقدامات بهزیستی پشتوانه گرمی برای این نهاد حمایتی است تا پر تلاش تر از قبل به فعالیت های خود ادامه دهد.

مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به تصمیم ستاد استانی پیشگیری از کرونا مبنی بر عدم پذیرش درمراکز شبانه روزی افزود: تمامی ترخیص ها با تعهد و  رضایت کتبی صورت  گرفته  و طبق قانون پذیرش مجدد تا قرار گیری استان در وضعیت سفید صورت نخواهد گرفت.

وی خواستار همراهی و همکاری بیشتر دادستانیهای شهرستانها با بهزیستی شد و افزود: همین مراقبت ها و سختگیری ها منجر به این شد که به لطف خداوند و تلاش مجموعه همکاران بهزیستی تاکنون هیچ موردی از ابتلا در مراکز تحت نظارت بهزیستی در مازندران مشاهده نشده است.

مهدی کریمی نیز با تاکید بر حمایت و همراهی دادستانی با بهزیستی گفت: در بسیاری از مواقع قانون به تنهایی چاره ساز نیست و نیازمند همراهی و همکاری دیگر دستگاه ها بخصوص بهزیستی در کنترل آسیب های اجتماعی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان اینکه از تمامی ظرفیت های قانونی در جهت همکاری با بهزیستی استفاده خواهیم کرد افزود: دادستانی به همان میزان که بهزیستی را تقویت کند در واقع به مجموعه خودش کمک کرده و موفقیت بهزیستی موفقیت دستگاه قضا است

کریمی با تاکید بر تشخیص درست معتادین متجاهر در پذیرش مراکز ماده 16 ، به استفاده از ظرفیت شهرداریها در ساماندهی معتادین اشاره و تصریح کرد: شهرداریهای مراکز استانها و شهرهای دارای جمعیت بالای 500 هزار نفر طبق قانون وظیفه دارند تا بخشی از اعتبارات حوزه فرهنگی خود را در جهت کاهش اعتیاد هزینه کنند  که تحقق این امر مطالبه گری شما و حمایت مارا میطلبد.

کد خبر 20626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد