دکتر محمد صادق کشفی نژاد مدیر کل بهزیستی استان فارس در پیامی فرا رسیدن هفته بهزیستی  را به  خانواده بزرگ بهزیستی تبریک گفت.

سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی و سازمان خدمتگزار در عرصه ی کاهش آسیبهای اجتماعی و حمایت از افراد دارای معلولیت وظایف بسیارگسترده ای بر دوش دارد


سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی و سازمان خدمتگزار در عرصه ی کاهش آسیبهای اجتماعی و حمایت از افراد دارای معلولیت وظایف بسیارگسترده ای بر دوش داردکه با بهره گیری از توان پرسنل تحصیلکرده ،متخصص و خدوم در معاونتهای پیشگیری،اجتماعی،توانبخشی ،مشارکتها و پشتیبانی نسبت به انجام وظیفه خود اقدام میکند.
اینک در چهلمین سالگرد تأسیس سازمان ،ما شاهد شروع اقدامات در گام دوم انقلاب با تأکید بر شفافیت ،تحول خدمت و ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده هستیم.
ایجاد مراکز خدمت بهزیستی بنام « مثبت زندگی » ضمن دگرگون ساختن‌ نحوه ی ارائه خدمت از منفعل به فعال،دسترسی و سهولت خدمت رسانی را به جمعیت هدف و عموم مردم را ارائه می کند.
باتوجه به پیچیدگی و چند بعدی بودن معضلات اجتماعی،سازمان نیازمند همکاری و مشارکت صمیمانه و مجدانه همه ی شرکای اجتماعی خود از جمله خیرین و نیکوکاران ارجمند از سمن ها و مؤسسات خیریه ، نهادها و سازمانهای دولتی همکار می باشد.
اینجانب با قدردانی از  جدیت   ،راهبری تمامی کارکنان ، کارشناسان ،مدیران ، روسای بهزیستی شهرستان ها ، خیرین ، اعضاء سازمان های مردم نهاد  ،انجمن های صنفی  و شرکاء اجتماعی ،  فرارسیدن هفته بهزیستی را به حضور شما عزیزان همکار خدوم و تلاشگر در عرصه رفاه اجتماعی و تمامی جمعیت های  هدف  ،  تبریک گفته و برایتان از خداوند متعال سعادت و سربلندی و سلامت  روز افزون  را خواستارم .

                                                                                          دکترمحمد صادق کشفی نژاد
                                                                                             مدیرکل بهزیستی استان فارس

کد خبر 19522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد