جلسه ی کمیته مناسب سازی محیط شهری و اماکن عمومی جهت استفاده معلولین و کم توانان جسمی _ حرکتی شهرستان آوج به ریاست فتح خانی فرماندار و با حضور بخشداران تابعه و رئیس بهزیستی آوج و جمعی از مسؤلین و رؤسای ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
در این جلسه درمورد موضوعاتی از قبیل پیگیری مصوبات جلسات گذشته توسط اداره بهزیستی شهرستان، ارائه گزارش وضعیت مناسب سازی توسط ادارات تابعه، ارائه گزارش وضعیت دسترس پذیری معابر و فضاهای شهری توسط شهرداران مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفته شد.












نظر شما