برگزاری کارگروه اشتغال شهرستان بوئین‌زهرا به ریاست فرماندار شهرستان

کارگروه اشتغال شهرستان بوئین‌زهرا به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ، کارگروه اشتغال شهرستان بوئین‌زهرا به ریاست صالحی؛ فرماندار شهرستان، در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان به همراه کارشناس اشتغال و مسئولین مربوطه حضور داشتند.

در این نشست بر ضرورت راستی‌آزمایی و بازدید مستمر از طرح‌های اشتغال‌زایی بهره‌مند از تسهیلات خوداشتغالی، تلاش مضاعف برای ایجاد اشتغال پایدار جامعه هدف و جذب حداکثری اعتبارات تسهیلات اشتغال سال جاری تأکید شد.

اداره بهزیستی شهرستان بوئین‌زهرا در راستای توانمندسازی جامعه هدف و حمایت از اشتغال‌زایی، پیگیری برنامه‌های اشتغال محور را در دستور کار دارد.

کد خبر 189569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد