دکتر حجت اله محمدزاده، مدیرکل بهزیستی استان قم به همراه محمد علیمرادی معاون مشارکتهای مردمی، حجتالاسلام اکرامی نژاد مدیر روابط عمومی بهزیستی استان، از کارخانه برازش صنعت بازدید به عمل آوردند.در این دیدار که با حضور مهندس خباز مدیرعامل این واحد تولیدی بزرگ انجام شد، مدیرکل بهزیستی استان قم از نزدیک با مراحل مختلف تولید و مونتاژ قطعات انواع خودروهای داخلی آشنا شد. مدیران کارخانه برازش صنعت در حین بازدید، توضیحات کاملی را در خصوص ظرفیتهای تولیدی و چالشهای این مرکز بزرگ صنعتی ارائه نمودند.شایان ذکر است که واحد صنعتی برازش صنعت در شهرک صنعتی شکوهیه قم واقع شده و یکی از مراکز مهم در تولید قطعات خودرو در کشور محسوب میشود. این کارخانه با ایجاد اشتغال پایدار برای ۳۶۰ نفر، نقش بسزایی در اقتصاد محلی ایفا میکند. نکته حائز اهمیت در این بازدید، حضور تعدادی از مددجویان بهزیستی در میان نیروهای انسانی این کارخانه است که نشاندهنده تعامل سازنده نهاد بهزیستی با بخش صنعت برای توانمندسازی و اشتغالپذیری اقشار آسیبپذیر میباشد.در پایان این بازدید، آقای مهندس احمدی قربانی و سایر مدیران کارخانه برازش صنعت، جزئیات بیشتری را درباره برنامههای آتی و دستاوردهای این واحد صنعتی تشریح کردند.
ظهر امروز دکتر محمدزاده، مدیرکل بهزیستی استان قم، به همراه جمعی از معاونین و مشاوران، از واحد صنعتی بزرگ «برازش صنعت» در شهرک صنعتی شکوهیه قم بازدید کرد. در این دیدار، ضمن بررسی فرآیندهای تولید و مونتاژ قطعات خودروهای داخلی، بر نقش کلیدی این کارخانه در اشتغالزایی برای ۳۶۰ نفر، از جمله مددجویان بهزیستی، تأکید شد.
کد خبر 190063












نظر شما