تأکید بر راه‌اندازی کمیته شورای سالمندان در دیدار معاون فرماندار قم با رئیس بهزیستی شهرستان

عبدالحسین صمصامی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار قم در دیدار با محمدرضا ابوالحسنی رئیس اداره بهزیستی شهرستان به همراه رقیه رشیدی بر ضرورت ساماندهی امور مرتبط با سالمندان و راه‌اندازی کمیته تخصصی شورای سالمندان با هدف بهبود هماهنگی دستگاه‌ها تأکید کرد.

در این نشست که با محوریت ارتقای سطح خدمات رسانی به سالمندان برگزار شد، موضوع راه‌اندازی کمیته شورای سالمندان شهرستان قم به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی مطرح گردید. همچنین، تفکیک دقیق مسائل و وظایف حوزه سالمندان در سطح استان و شهرستان، نحوه برگزاری کمیته‌های تخصصی مرتبط، و چگونگی همکاری و تعامل هرچه بیشتر فرمانداری و اداره بهزیستی در اجرای برنامه‌های حوزه سالمندان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. دو طرف بر لزوم هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای پاسخگویی مؤثر به نیازهای رو به رشد جمعیت سالمندان استان تأکید کرده و مقرر شد جلسات کارشناسی برای پیگیری مصوبات این دیدار در آینده نزدیک برگزار شود.

کد خبر 189268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد