به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جویبار؛ نظری رئیس اداره بهزیستی شهرستان در این دیدار با تاکید بر اهمیت همافزایی بینسازمانی، آمادگی کامل این اداره را برای گسترش تعاملات با دستگاه قضایی اعلام نمود. وی در این راستا بر لزوم تقویت همکاریها در زمینههای اجرای برنامههای پیشگیرانه، حمایت از زنان سرپرست خانوار و همچنین اتخاذ تدابیر موثر برای جلوگیری از ورود مجدد نوجوانان به چرخه آسیب تاکید کرد.
در پایان این نشست، ابراز امیدواری شد که تداوم این سطح از هماهنگیها و دیدارهای راهبردی، منجر به ارائه خدماتی سریعتر، موثرتر و جامعتر به مردم شریف شهرستان جویبار گردد.
در راستای گرامیداشت هفته قوه قضائیه و با هدف ارتقای خدمات حمایتی در سطح شهرستان جویبار، رئیس و کارکنان اداره بهزیستی جویبار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان در نشستی هماندیشی دیدار و گفتگو کردند. در این نشست، محورهای توسعه همکاریهای مشترک در حوزههای مشاورههای تخصصی، مددکاری اجتماعی و حمایتهای ویژه از کودکان بیسرپرست و بدسرپرست مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
کد خبر 189955












نظر شما