در ایام گرامیداشت هفته قوه قضائیه و با هدف ارتقای سطح خدماترسانی به اقشار آسیبپذیر، وحیده نوروزی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان نکا، به همراه کارکنان با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نکا، رئیس اداره بهزیستی شهرستان در این نشست، هفته قوه قضائیه را فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات دستگاه قضا در راستای اجرای عدالت دانست. وی در این دیدار بر لزوم تمرکز بر وضعیت حقوقی و اجتماعی جامعه هدف بهزیستی، اتخاذ راهکارهای عملی برای تسریع در روند رسیدگی به امور قضایی مرتبط با مددجویان و همچنین تقویت برنامههای پیشگیرانه از آسیبهای اجتماعی و حمایت موثرتر از خانوادههای در معرض خطر تاکید کرد.
در پایان این نشست، مقامات قضایی شهرستان نکا با استقبال از توسعه همکاریهای دوجانبه، نقش بهزیستی را در مدیریت آسیبهای اجتماعی و حمایت از اقشار محروم حیاتی دانستند و بر آمادگی کامل دستگاه قضایی برای همکاری همهجانبه در جهت حل مسائل موجود و اجرای برنامههای مشترک تاکید کردند.












نظر شما