نیمروز | نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته بهزیستی با حضور مسئولان و مراکز مثبت زندگی

امروز در راستای برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت گرامیداشت هفته بهزیستی، نشست مشترکی با حضور جواد پودینه، سرپرست نمایندگی خدمات بهزیستی شهرستان نیمروز، کارشناسان این اداره و مسئولان مراکز مثبت زندگی در محل اداره بهزیستی شهرستان نیمروز برگزار شد.

 امروز در راستای برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت گرامیداشت هفته بهزیستی، نشست مشترکی با حضور جواد پودینه، سرپرست نمایندگی خدمات بهزیستی شهرستان نیمروز، کارشناسان این اداره و مسئولان مراکز مثبت زندگی در محل اداره بهزیستی شهرستان نیمروز برگزار شد.

در این نشست، محورهای اصلی برنامه‌های هفته بهزیستی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ضرورت تنوع‌بخشی به فعالیت‌ها، تبیین دستاوردهای سازمان و ارائه خدمات حمایتی ویژه به جامعه هدف در طول این هفته تأکید شد.

جواد پودینه، سرپرست نمایندگی خدمات بهزیستی شهرستان نیمروز، در این جلسه ضمن تأکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مراکز مثبت زندگی در اجرای برنامه‌ها گفت:
«مراکز مثبت زندگی به عنوان حلقه اتصال بهزیستی با جامعه هدف، نقشی کلیدی در معرفی خدمات سازمان و آگاهی‌بخشی به شهروندان دارند. هفته بهزیستی فرصتی مغتنم برای معرفی اقدامات این مراکز و تقویت ارتباط با مردم است.»
وی افزود:
«راهبرد ما در گرامیداشت هفته بهزیستی، تمرکز بر رویکردهای توانمندسازی و افزایش امیدآفرینی در جامعه هدف است. انتظار می‌رود با همکاری مراکز، برنامه‌هایی در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، غربالگری و بازدید از منازل مددجویان با کیفیت و اثربخشی بیشتری اجرایی شود تا شاهد ارتقای رضایتمندی جامعه هدف باشیم.»
در ادامه این جلسه، مسئولان مراکز مثبت زندگی نیز به بیان پیشنهادات و ظرفیت‌های خود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم و برنامه‌های هفته بهزیستی پرداختند و بر آمادگی خود برای اجرای طرح‌های ابلاغی تأکید کردند.
در پایان، مقرر شد کارگروه اجرایی برنامه‌های هفته بهزیستی تشکیل و تقویم اجرایی فعالیت‌ها با اولویت خدمات‌رسانی و تکریم جامعه هدف، تا پیش از آغاز هفته بهزیستی نهایی و عملیاتی شود.

روابط عمومی بهزیستی شهرستان نیمروز

کد خبر 189916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد