به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زاهدان، در راستای نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده در مراکز تحت پوشش، مدیر بهزیستی شهرستان زاهدان روز ۲۹ خردادماه از خانه حضرت زهرا (س) مشیز بازدید کرد.
در این بازدید، ضمن بررسی وضعیت عمومی مرکز، نحوه ارائه خدمات، امکانات موجود و روند رسیدگی به امور مددجویان مورد ارزیابی قرار گرفت. همچنین مدیر بهزیستی شهرستان زاهدان با مسئولان و کارکنان مرکز دیدار و گفتوگو کرده و بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات و توجه به نیازهای جامعه هدف تأکید کرد.
در ادامه، مسائل و چالشهای موجود مرکز مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم جهت بهبود خدمات و رفع مشکلات احتمالی مطرح شد.
«بازدیدهای میدانی از مراکز تحت پوشش فرصت مناسبی برای شناسایی ظرفیتها، بررسی مشکلات و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به جامعه هدف بهزیستی فراهم میکند.»
مدیر بهزیستی شهرستان زاهدان در تاریخ ۲۹ خردادماه از خانه حضرت زهرا (س) مشیز بازدید کرد. در این بازدید وضعیت مرکز، کیفیت خدمات ارائه شده و نیازهای موجود مورد بررسی قرار گرفت و بر ارتقای سطح خدمات و حمایت هرچه بیشتر از جامعه هدف تأکید شد.
روابط عمومی مدیریت بهزیستی زاهدان












نظر شما