به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛همزمان با هشتمین روز از ماه محرمالحرام، مراسم پرفیض زیارت عاشورا و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور کارکنان اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد و مدیران مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی برگزار شد.
در این آیین معنوی که در محل اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد برگزار شد، حاضران با قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت، یاد و خاطره قیام عاشورا و رشادتهای حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان را گرامی داشتند و ارادت خود را به ساحت اهلبیت عصمت و طهارت (ع) ابراز کردند.
این مراسم در فضایی سرشار از معنویت، همدلی و عشق به خاندان عصمت و طهارت (ع) برگزار شد و در پایان نیز از شرکتکنندگان پذیرایی به عمل آمد.
برگزاری اینگونه برنامههای فرهنگی و مذهبی، در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی، تقویت ارزشهای دینی و ایجاد همبستگی و معنویت در میان کارکنان و جامعه هدف، همواره مورد توجه اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد قرار دارد.












نظر شما