به گزارش روابط عمومی بهزیستی میاندوآب؛
این دوره با اولویت توانمندسازی جامعه هدف و با تاکید بر دستورالعملهای جدید نحوه ارائه خدمات اشتغال سازمان بهزیستی تشکیل گردید.
توانمندسازی به ویژه در حوزه اشتغال و خودکفایی، از اولویتهای اصلی سازمان بهزیستی محسوب میشود و این دوره گامی در جهت تحقق این هدف بود.
علی کریمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب با اشاره به اهمیت اشتغال در استقلال مالی و ارتقای خودباوری مددجویان، اظهار داشت:«این دوره ها به ما کمک میکند تا با بروزترین روشها، مسیر اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف را هموارتر کنیم.»
در پایان جلسه، کارشناسان و مددکاران حاضر به طرح پرسشها و ابهامات خود پرداختند و مقرر شد هماهنگیهای لازم برای اجرای دقیق دستورالعملها در سطح شهرستان انجام شود.












نظر شما