برگزاری دوره توجیهی اشتغال در اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب

دوره توجیهی و آموزشی اشتغال با هدف ارتقاء دانش تخصصی کارشناسان و مددکاران، با حضور کارشناس اداره کل بهزیستی استان در محل این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی میاندوآب؛

این دوره با اولویت توانمندسازی جامعه هدف و با تاکید بر دستورالعملهای جدید نحوه ارائه خدمات اشتغال سازمان بهزیستی تشکیل گردید.

توانمندسازی به ویژه در حوزه اشتغال و خودکفایی، از اولویتهای اصلی سازمان بهزیستی محسوب میشود و این دوره گامی در جهت تحقق این هدف بود.

علی کریمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب با اشاره به اهمیت اشتغال در استقلال مالی و ارتقای خودباوری مددجویان، اظهار داشت:«این دوره ها به ما کمک میکند تا با بروزترین روشها، مسیر اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف را هموارتر کنیم.»

در پایان جلسه، کارشناسان و مددکاران حاضر به طرح پرسشها و ابهامات خود پرداختند و مقرر شد هماهنگیهای لازم برای اجرای دقیق دستورالعملها در سطح شهرستان انجام شود.

کد خبر 189732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد