دشتستان| برگزاری جلسه پویش بنای مهربانی در بهزیستی شهرستان دشتستان

جلسه پویش بنای مهربانی با حضور مسئولین مراکز مثبت در بهزیستی شهرستان دشتستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دشتستان، جعفر کمالی رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم و خیر مقدم به حاضرین گفت: رویکرد بهزیستی برون سپاری خدمات به بخش خصوصی و موسسات خیریه می باشد.

دشتستان| برگزاری جلسه پویش بنای مهربانی در بهزیستی شهرستان دشتستان

وی در ادامه افزود: رویکرد سازمان بهزیستی دشتستان بر این است که از توان کمک‌های خیرین در شهرها و روستاها بمنظور رفع مشکلات و تامین مایتاج چامعه هدف استفاوه شود که در این راستا مراکز تحت نظارت بهزیستی نقش ویژه دارند.

رییس بهزیستی شهرستان دشتستان بابیان اینکه انتظار است مسئولین مراکز مثبت زندگی با خیرین در حوزه خدمت رسانی به گروه‌های هدف درتماس باشند و تبیین وظایف بهزیستی در اولویت فرار گیرد.

کد خبر 189724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد