طنین نوای «زیارت عاشورا» در بهزیستی استان بوشهر در سوگ حضرت علی‌اصغر (ع)

همزمان با هفتمین روز از دهه محرم، کارکنان اداره کل بهزیستی استان بوشهر با حضور در نمازخانه این اداره، در مراسم پرفیض قرائت زیارت عاشورا، یاد و خاطره مظلومیت سید و سالار شهیدان و باب‌الحوائج، مظلومیت شش ماهه دشت کربلا حضرت علی‌اصغر (ع) را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی و همزمان با هفتمین روز از ماه محرم، فضای معنوی اداره کل بهزیستی استان با نوای ملکوتی «زیارت عاشورا» عطرآگین شد.

در این مراسم که با حضور پرشور همکاران و کارکنان مجموعه برگزار شد، شرکت‌کنندگان با قرائت زیارت عاشورا، ارادت قلبی خود را به ساحت مقدس امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان ابراز داشتند. فضای این مراسم به‌ویژه با یادآوری مظلومیت شهید شش‌ماهه دشت کربلا، حضرت علی‌اصغر (ع)، آکنده از حزن و اندوه شد.

کارکنان خدوم بهزیستی در این محفل نورانی، با اشک و ماتم به یاد مظلومیت خاندان اهل‌بیت (ع)، به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند و بار دیگر با آرمان‌های والای نهضت عاشورا تجدید بیعت کردند.

گفتنی است مراسم قرائت پرفیض زیارت عاشورا  از ابتدای دهه محرم به صورت روزانه در ساعات ابتدایی در اداره کل برگزار می شود.  

کد خبر 189274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد