به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی و همزمان با هفتمین روز از ماه محرم، فضای معنوی اداره کل بهزیستی استان با نوای ملکوتی «زیارت عاشورا» عطرآگین شد.
در این مراسم که با حضور پرشور همکاران و کارکنان مجموعه برگزار شد، شرکتکنندگان با قرائت زیارت عاشورا، ارادت قلبی خود را به ساحت مقدس امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان ابراز داشتند. فضای این مراسم بهویژه با یادآوری مظلومیت شهید ششماهه دشت کربلا، حضرت علیاصغر (ع)، آکنده از حزن و اندوه شد.
کارکنان خدوم بهزیستی در این محفل نورانی، با اشک و ماتم به یاد مظلومیت خاندان اهلبیت (ع)، به عزاداری و سینهزنی پرداختند و بار دیگر با آرمانهای والای نهضت عاشورا تجدید بیعت کردند.
گفتنی است مراسم قرائت پرفیض زیارت عاشورا از ابتدای دهه محرم به صورت روزانه در ساعات ابتدایی در اداره کل برگزار می شود.












نظر شما