به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از بهزیستی گناوه ، در این نشست، موضوعات مرتبط با بهبود وضعیت مناسبسازی فضاهای عمومی و اداری برای استفاده سالمندان و افراد دارای معلولیت مورد بررسی قرار گرفت. همچنین اعضای جلسه بر ضرورت همافزایی دستگاههای اجرایی در راستای اجرای دقیق مصوبات مناسبسازی و ارتقای کیفیت خدماترسانی به سالمندان تأکید کردند.
یداله خرم نژاد رئیس بهزیستی شهرستان گناوه گزارشی از وضعیت موجود، موانع پیشرو و اقدامات انجامشده در حوزه مناسبسازی ارائه شد و مقرر گردید دستگاههای مرتبط نسبت به پیگیری مصوبات و رفع مشکلات موجود در اسرع وقت اقدام کنند.












نظر شما