گناوه| برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندان شهرستان گناوه

جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی و شورای سالمندان شهرستان گناوه با حضور کریم خلیفه لیراوی معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان گناوه و یداله خرم‌نژاد، رئیس بهزیستی شهرستان گناوه و دیگر مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از بهزیستی گناوه ، در این نشست، موضوعات مرتبط با بهبود وضعیت مناسب‌سازی فضاهای عمومی و اداری برای استفاده سالمندان و افراد دارای معلولیت مورد بررسی قرار گرفت. همچنین اعضای جلسه بر ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای دقیق مصوبات مناسب‌سازی و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به سالمندان تأکید کردند.

یداله خرم نژاد رئیس بهزیستی شهرستان گناوه گزارشی از وضعیت موجود، موانع پیش‌رو و اقدامات انجام‌شده در حوزه مناسب‌سازی ارائه شد و مقرر گردید دستگاه‌های مرتبط نسبت به پیگیری مصوبات و رفع مشکلات موجود در اسرع وقت اقدام کنند.

کد خبر 189718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد