تقدیر از همکار امریه بهزیستی قاینات به مناسبت پایان خدمت سربازی

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان قاینات، مراسم تقدیر و تشکر از آقای محمدسجاد دری، همکار امریه بهزیستی قاینات، به مناسبت اتمام دوران خدمت سربازی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور همکاران بخش دولتی بهزیستی شهرستان قاینات برگزار شد، خزاعی رئیس اداره بهزیستی شهرستان، ضمن قدردانی از زحمات و همکاری‌های صادقانه آقای دری در مجموعه بهزیستی، از تعهد کاری و حسن انجام وظایف وی تقدیر کرد.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدیه از خدمات و تلاش‌های ایشان تجلیل به عمل آمد.

#بهزیستی_قاینات  
#روابط_عمومی_بهزیستی  
#تقدیر_و_تشکر  
#خدمت_سربازی  
#همکار_امریه  
#قاینات  
#بهزیستی  
#تجلیل

 روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان قاینات

کد خبر 189663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد