به گزارش روابط عمومی بهزیستی شوط؛
این جلسه با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی و با هدف تدوین برنامههای عملیاتی، فرهنگی و آموزشی برای هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار گردید.
در این نشست، بر ضرورت همکاری گسترده میان سازمانهای مختلف برای کاهش نرخ مصرف و پیشگیری از ورود مواد مخدر به کانون خانوادهها و میان گروههای آسیبپذیر تأکید شد.
سهیلادقربان زاده رئیس اداره بهزیستی شوط با حضور در جلسه، ضمن تأکید بر اهمیت آگاهسازی عمومی و جلب مشارکت دستگاههای اجرایی و نهادهای فرهنگی در پیشگیری از اعتیاد، بر ضرورت اجرای برنامههای هدفمند، آموزشی و اثرگذار در سطح شهرستان تأکید کرد.
وی با اشاره به نقش مهم بهزیستی در حوزه پیشگیری، درمان و کاهش آسیبهای اجتماعی، خواستار همافزایی بیشتر بین دستگاههای مرتبط برای ارتقای سطح آگاهی خانوادهها، نوجوانان و جوانان شد.












نظر شما