کمیسیون پزشکی بیماران اعصاب و روان در بهزیستی بیرجند برگزار شد

کمیسیون پزشکی بیماران اعصاب و روان مدیریت بهزیستی شهرستان بیرجند با هدف بررسی وضعیت درمانی و توانبخشی بیماران مبتلا به اختلالات روانی مزمن برگزار شد. در این جلسه که با حضور، دکتر محتشم روانپزشک ، فواد الدینی کاردرمان، نبوی مسئول حوزه توانبخشی، قربانی دبیر کمیسون و روانشناس بالینی برگزار شد، مجموعاً *21 پرونده* شامل بیماران تحت پوشش و متقاضیان جدید به‌صورت دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. هدف از برگزاری این کمیسیون، ارائه خدمات تخصصی‌تر به بیماران، تسهیل فرآیند درمان و توانبخشی، و بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به اختلالات روانی مزمن عنوان شده است. *روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان بیرجند*

کد خبر 189497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد