بستک | بازدید فرماندار شهرستان بستک از اداره بهزیستی و بررسی روند ارائه خدمات به جامعه هدف

فرماندار شهرستان بستک، با حضور در اداره بهزیستی و بازدید از بخش‌های مختلف، دستور داد تمامی توان‌ها برای ارتقای کیفیت خدمات اجتماعی و رسیدگی سریع به مطالبات اقشار آسیب‌پذیر به کار گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دکتر محمد جلالی فرماندار شهرستان بستک به همراه رفیعی زاد معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با حضور در اداره بهزیستی، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، در جریان روند فعالیت‌ها و خدمات ارائه‌شده قرار گرفتند.

در این دیدار، براندیش رئیس اداره بهزیستی گزارشی از اقدامات انجام‌شده، برنامه‌های پیش‌رو و مشکلات و نیازهای موجود ارائه کرد. همچنین دکتر جلالی بر رسیدگی به مطالبات مردم، افزایش کیفیت خدمات، و هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها در راستای حمایت از جامعه هدف تأکید کردند.

در پایان، ضمن پاسخ‌گویی به برخی مسائل مطرح‌شده، دستورات لازم جهت پیگیری موارد مطرح‌شده صادر شد.

کد خبر 189466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد