درخشش بانوان آینده دار هرمزگان در مسابقات قهرمانی بسکتبال باویلچر کشور

تیم بسکتبال باویلچر ۳ نفره بانوان هرمزگان در رقابت‌های آزاد قهرمانی کشور، با نمایشی خیره‌کننده مدال برنز مسابقات رابه گردن آویختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ؛ تیم بسکتبال باویلچر ۳ نفره بانوان هرمزگان در رقابت‌های آزاد قهرمانی کشور، با نمایشی خیره‌کننده مدال برنز مسابقات رابه گردن آویختند.

در این مسابقات که با حضور ۸ تیم برتر در قالب دو گروه برگزار گردید، بانوان آینده دار هرمزگان که برای نخستین بار در این سطح از رقابت‌ها حضور یافتند، با رویکردی جسورانه و عملکردی درخشان، توانستند ، رقبا را شکست داده و جایگاه سوم را از آن خود کردند.

کد خبر 189458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد