نشست هماهنگی جشنواره ملی «ثمین» در بهزیستی کردستان برگزار شد

نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برای اجرای دستورالعمل نهایی جشنواره ملی «ثمین» (ثبات، مقاومت، یاری‌رسانی و نوآوری) ویژه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور در دوران جنگ و بازسازی، صبح امروز با حضور مدیرکل بهزیستی استان کردستان، و شورای معاونین برگزار شد.

در این نشست، حاضران به بررسی ابعاد مختلف دستورالعمل جشنواره ملی «ثمین» و نحوه مشارکت و ارائه مستندات عملکردی پرداختند و بر ضرورت هماهنگی بین بخش‌های مختلف بهزیستی استان برای حضور مؤثر در این رویداد ملی تأکید کردند.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان در این جلسه با اشاره به اهمیت تبیین و مستندسازی اقدامات دستگاه‌های اجرایی در شرایط بحرانی و دوران بازسازی، خواستار برنامه‌ریزی منسجم و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای انعکاس دستاوردها و تجربیات موفق استان در چارچوب این جشنواره شد.

همچنین در این نشست، وظایف و مسئولیت‌های واحدهای مختلف اداره‌کل در زمینه جمع‌آوری مستندات، تهیه گزارش‌های عملکردی و هماهنگی‌های لازم برای شرکت در جشنواره ملی «ثمین» مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نشست هماهنگی جشنواره ملی «ثمین» در بهزیستی کردستان برگزار شد

نشست هماهنگی جشنواره ملی «ثمین» در بهزیستی کردستان برگزار شد

کد خبر 189457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد