بازدید معاون سیاسی فرماندار و مسئولان شهرستان از کانکس کاهش آسیب به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان زیرکوه به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر، مهندس خزاعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار به همراه رئیس اداره بهزیستی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، از کانکس کاهش آسیب بازدید کردند.

در این بازدید میدانی که با هدف بررسی نحوه ارائه خدمات به گروه‌های هدف انجام شد، مسئولان ضمن گفتگو با تیم اجرایی و کارشناسان حاضر، از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفتند. در این کانکس، خدماتی نظیر ارائه بسته‌های کاهش آسیب، توزیع اقلام بهداشتی و مشاوره‌های لازم جهت پیشگیری از بیماری‌های عفونی به افراد در معرض آسیب ارائه می‌شود.

مهندس خزاعی در حاشیه این بازدید، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده، بر اهمیت استمرار فعالیت‌های این مرکز تأکید کرد و آن را گامی حیاتی در جهت مهار آسیب‌های اجتماعی دانست. وی افزود: «ارائه خدمات میدانی و در دسترس، نقش مؤثری در کاهش هزینه‌های اجتماعی و بازتوانی افراد آسیب‌دیده دارد.»

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از عملکرد تیم‌های سیار کاهش آسیب، بر لزوم هم‌افزایی ادارات همکار جهت حمایت از این برنامه تأکید کرد. وی یادآور شد که کانکس کاهش آسیب به عنوان بازوی عملیاتی بهزیستی، با هدف دسترسی آسان‌تر افراد نیازمند به خدمات حمایتی و درمانی فعالیت می‌کند و در هفته مبارزه با مواد مخدر، نظارت و پایش این خدمات با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

#با_ما_تماس_بگیرید 

#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی

#پویش_ملی_کنار_مردم

#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی

#روابط_عمومی_بهزیستی_شهرستان_زیرکوه

پیام رسان ایتا ؛ 
https://eitaa.com/be_zirkooh


 پیام رسان بله:
https://ble.ir/zirkooh

http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi

کد خبر 189434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد